ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Όλοι στην καθημερινή μας ζωή έχουμε χρησιμοποιήσει κλιματιστικο.Το καλοκαίρι (και όχι μόνο) σε περιόδους καύσωνα η πρώτη μας κίνηση όταν πηγαίνουμε σπίτι είναι να ανοίγουμε το κλιματιστικό.
Έχουμε όμως αναρωτηθεί ποτέ ποιες είναι επιδράσεις του στο περιβάλλον;
ΕΡΓΑΣΙΑ
Με την πραγματοποίηση της εργασίας αυτής θα μπορείτε να αναφέρετε τις επιδράσεις των κλιματιστικών στο περιβάλλον ,τους τρόπους αντιμετώπισης και επιπλέον θα είστε σε θέση να κατασκευάσετε με απλά <<υλικά>> το δικό σας οικολογικό air condition.
(βλέπε εικόνα).
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Χωριστείτε σε τρεις ομάδες των πέντε ατόμων.
Η πρώτη ομάδα θα δημιουργήσει και θα παρουσιάσει στην τάξη ένα οικολογικό air condition.
Για την πραγματοποίηση της εργασίας θα αντλήσετε πληροφορίες από τα ακόλουθα link:
http://www.in2life.gr/everyday/howto/articles/140114/article.aspx
Και ένα βίντεο που θα σας βοηθήσει είναι:
http://www.youtube.com/watch?v=zR9CA8lJGvs
Όλοι στην καθημερινή μας ζωή έχουμε χρησιμοποιήσει κλιματιστικο.Το καλοκαίρι (και όχι μόνο) σε περιόδους καύσωνα η πρώτη μας κίνηση όταν πηγαίνουμε σπίτι είναι να ανοίγουμε το κλιματιστικό.
Έχουμε όμως αναρωτηθεί ποτέ ποιες είναι επιδράσεις του στο περιβάλλον;
ΕΡΓΑΣΙΑ
Με την πραγματοποίηση της εργασίας αυτής θα μπορείτε να αναφέρετε τις επιδράσεις των κλιματιστικών στο περιβάλλον ,τους τρόπους αντιμετώπισης και επιπλέον θα είστε σε θέση να κατασκευάσετε με απλά <<υλικά>> το δικό σας οικολογικό air condition.
(βλέπε εικόνα).
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Χωριστείτε σε τρεις ομάδες των πέντε ατόμων.
Η πρώτη ομάδα θα δημιουργήσει και θα παρουσιάσει στην τάξη ένα οικολογικό air condition.
Για την πραγματοποίηση της εργασίας θα αντλήσετε πληροφορίες από τα ακόλουθα link:
http://www.in2life.gr/everyday/howto/articles/140114/article.aspx
Και ένα βίντεο που θα σας βοηθήσει είναι:
http://www.youtube.com/watch?v=zR9CA8lJGvs
Η δεύτερη ομάδα θα βρει πληροφορίες για τις επιδράσεις των κλιματιστικών στο περιβάλλον και θα τις παρουσιάσει σε power point.
Για την συγκέντρωση των πληροφοριών μπορείτε να ανατρέξετε στα παρακάτω link:
http://www.cres.gr/energy_saving/Ktiria/electrikes_syskeves_klimatistika.htm
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=243470
http://www.alopsis.gr/alopsis/20040707Klimatistika_PR.doc
http://www.ecocrete.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=631&Itemid=82
Για το φωτογραφικό υλικό μπορείτε να ανατρέξετε στο:
http://www.google.gr/
Για την συγκέντρωση των πληροφοριών μπορείτε να ανατρέξετε στα παρακάτω link:
http://www.cres.gr/energy_saving/Ktiria/electrikes_syskeves_klimatistika.htm
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=243470
http://www.alopsis.gr/alopsis/20040707Klimatistika_PR.doc
http://www.ecocrete.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=631&Itemid=82
Για το φωτογραφικό υλικό μπορείτε να ανατρέξετε στο:
http://www.google.gr/
(ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΟΠΩΣ:
ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΑ)
Τέλος η τρίτη και τελευταία ομάδα θα αναπτύξει τους τρόπους αντιμετώπισης των επιδράσεων των κλιματιστικών στο περιβάλλον. Επίσης θα δημιουργήσετε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο θα το μοιράσετε στους συμμαθητές σας, θα συλλέξετε τις πληροφοριες και θα δημιουργήσετε γραφήματα που να φανερώνουν την πληροφόρηση που έχουν για το θέμα οι συμμαθητές σας.
Για την συγκέντρωση των πληροφοριών μπορείτε να ανατρέξετε στα παρακάτω link:
http://www.enfo.gr/index.php?page=article&article=7
http://nbasiliou.blogspot.com/2008/03/1.html
http://www.srcosmos.gr/srcosmos/showpub.aspx?aa=8072
http://cloudconnected.pblogs.gr/tags/klimatismos-gr.html
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΑ)
Τέλος η τρίτη και τελευταία ομάδα θα αναπτύξει τους τρόπους αντιμετώπισης των επιδράσεων των κλιματιστικών στο περιβάλλον. Επίσης θα δημιουργήσετε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο θα το μοιράσετε στους συμμαθητές σας, θα συλλέξετε τις πληροφοριες και θα δημιουργήσετε γραφήματα που να φανερώνουν την πληροφόρηση που έχουν για το θέμα οι συμμαθητές σας.
Για την συγκέντρωση των πληροφοριών μπορείτε να ανατρέξετε στα παρακάτω link:
http://www.enfo.gr/index.php?page=article&article=7
http://nbasiliou.blogspot.com/2008/03/1.html
http://www.srcosmos.gr/srcosmos/showpub.aspx?aa=8072
http://cloudconnected.pblogs.gr/tags/klimatismos-gr.html
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Τώρα πλέον θα πρέπει να γνωρίζετε τις επιδράσεις των κλιματιστικών στο περιβάλλον και τους τρόπους αντιμετώπισης. Επιπλέον θα είστε σε θέση να κατασκευάσετε με απλά <<υλικά>> το δικό σας οικολογικό air condition.
ΠΗΓΕΣ
http://www.in2life.gr/everyday/howto/articles/140114/article.aspx
http://www.youtube.com/watch?v=zR9CA8lJGvs
http://www.cres.gr/energy_saving/Ktiria/electrikes_syskeves_klimatistika.htm
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=243470
http://www.alopsis.gr/alopsis/20040707Klimatistika_PR.doc
http://www.ecocrete.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=631&Itemid=82
http://www.google.gr
http://www.enfo.gr/index.php?page=article&article=7
http://nbasiliou.blogspot.com/2008/03/1.html
http://www.srcosmos.gr/srcosmos/showpub.aspx?aa=8072
http://cloudconnected.pblogs.gr/tags/klimatismos-gr.html
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρκετά καλή εργασία και τραβά το ενδιαφέρον του μαθητή από την πρώτη στιγμή. Απλά στον τρόπο παρουσίασης των εργασιών θα μπορούσες να πεις στους μαθητές να χρησιμοποιήσουν περισσότερα μέσα. «πολυμέσα» οπτικοακουστικά κτλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
para poli kali ergasia alla nomizw pos tha itan akoma kaliteri an evazes toulaxiston mia fotografia!
ΑπάντησηΔιαγραφήMAKOPOULOS
πιστεύς οτι οι μαθητές ςτην πρώτη ομάδα δεν θα ξέρουν τι ακριβώς ζητάς θα πρέπει να γίνεισ πιο εμπεριστατωμένος
ΑπάντησηΔιαγραφήλείπουν εικόνες και δεν αναλύεται σε κάθε ομάδα πως θα παρουσιάσει την κάθε ομάδα σχετικά καλή μόνο αυτά τα μικρολαθάκια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΕΚΙΡΗ
ωραία θεματολογία, απλά θα ήταν περισσότερο κατανοητή και θα τραβούσε το ενδιαφέρον των μαθητών αν περιείχε και κάποιες εικόνες.. ψωμιαδη
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυ καλη εργασια σαν θεμα ομως σου λειπουν καποια πολυμεσικα στοιχεια που θα εκαναν τον μαθητη να δειξει μεγαλυτερο ενδιαφερον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΟΥΣΣΟΣ
Πάρα πολύ καλή εργασία με άριστη δομή και ταξινόμηση των δεδομένων αλλά και των ζητούμενων. Σαφή και πάρα πολύ κατανοητά τα δεδομένα αλλά και οι ασκήσεις των ομάδων που έχουν οριστεί. Πολύ καλή προσπάθεια. Πολύ κατανοητό το βίντεο της 1ης ομάδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπαμπές Κων/νος.
Πολύ καλή η εργασία σου ακόμα και εικόνες που δεν έχεις μέσα από τις ιστοσελίδες οι μαθητές σου μπορούν να βρουν τα πάντα.ΜΠΡΑΒΟ.ΜΑΝΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήpolu kalh ergasia pou trava amesos ton endiaferon ton mathiton.
ΑπάντησηΔιαγραφήEYAGGELOY